Transport si retururi

  1. Metode de livrare
  2. Politica de returnare si inlocuire a produselor
  3. In cate zile ai voie sa returnezi produsele cumparate online, fara sa explici de ce?
  4. Cine plateste returul, tu sau magazinul?
  5. Cum returnezi un produs?

1. Metode de livrare

Azaris.ro - Pantofi Online pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Bucuresti / Ilfov - Livrare in 5-6 zile lucratoare, pret 12 RON/ livrare
  • Provincie - Livrare in 6-10 zile lucratoare, pret 17 RON/ livrare.

Livrare GRATUITA pentru comenzi de peste 500 RON!

Pentru livrari internationale se practica taxe de transport in functie de tara unde se va efectua livrarea, iar plata comenzii (inclusiv taxa de transport) se face in avans prin metodele de plata puse la dispozitie de Azaris.ro - Pantofi Online. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la 0732 01 96 40 sau prin e-mail la contact@azaris.ro. 

ATENTIE! Azaris.ro - Pantofi Online foloseste factura electronica! Dupa plasarea comenzii fiecare client primeste pe adresa de e-mail folosita la plasarea comenzii factura proforma aferenta comenzii sale, iar dupa confirmarea electronica va primi pe aceeasi adresa de e-mail factura fiscala aferenta achitiziei sale cu un link de descarcare.

2. Politica de returnare si inlocuire a produselor

Azaris.ro - Pantofi Online denumit in continuare Profesionist doreste sa isi multumeasca fiecare client numit in continuare Consumator in procent de 100%! Stim ca acest obiectiv este greu de atins si ca vor exista persoane care vor dori sa restituie produsele cumparate. In consecinta, te rugam sa citesti atent toti termenii si conditiile de retur si sa urmezi toti pasii enumerati mai jos cand doresti sa faci un retur catre magazinul nostru.

Conform Legii Comertului la Distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014) cand un Consumator face o comanda online sau telefonica catre Profesionist, acest act reprezinta un Contract la distanta definit ca fiind orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.

Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii de catre profesionist a acceptarii comenzii transmise. Profesionistul se obliga sa confirme incheierea contractului prin e-mail la adresa furnizata de comsumator cel tarziu la momentul livrarii produselor.

* Dreptul de returnare se aplica doar contractelor la distanta incheiate intre profesionist si consumatorul care a facut o comanda online sau telefonica pe persoana fizica.

3. In cate zile ai voie sa returnezi produsele cumparate online, fara sa explici de ce?

In termen de 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data primirii produsului. Consumatorul are obligatia ca in aceasta perioada sa informeze profesionistul prin e-mail la contact@azaris.ro folosind Formularul de Returnare Produse cu privire la decizia sa de retragere din contract, iar profesionistul se obliga sa comunice consumatorului tot prin e-mail confirmarea de primire a Formularului.

Consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului cu etichetele intacte si in ambalaj original fara urme ale utilizarii in decurs de 14 zile calendaristice de la data in care a intrat in posesia fizica a produselor comandate. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

4. Cine plateste returul, tu sau magazinul?

Consumatorul plateste returul (a se intelege taxele de transport).

Costurile returului sunt suportate de profesionist doar in cazul in care se dovedeste ca produsele livrate prezinta defectiuni sau au fost livrate gresit.

*Profesionistul va refuza receptia retururilor cu valoare de care nu a fost instiintat in prealabil si pentru cele expediate prin serviciul clasic al Postei Romane, cat si a celor care au depasit perioada de 14 zile calendaristice pentru returnare.

Dupa receptia si inspectia produselor returnate, profesionistul inlocuieste articolele conform specificatiilor din Formularul de Returnare Produse completat de comsumator sau ramburseaza sumele pe care le-a primit drept plata din partea acestuia, si, dupa caz, taxa de transport, fara intarziere nejustificata si nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Rambursarea sumelor se face doar prin transfer bancar in contul IBAN specificat de consumator in Formularul de Returnare Produse.

5. Cum returnezi un produs?

  1. Completeaza Formularul de Returnare Produse si trimite-l prin e-mail la contact@azaris.ro.
  2. Ambaleaza produsele pe care doresti sa le returnezi! Produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat sa nu sufere stricaciuni!
  3. Adauga in colet Formularul de Retur semnat si, dupa caz, certificatul de garantie, copia dupa factura sau chitanta.
  4. Trimite cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul Azaris.ro - Pantofi Online, str. Italiana, nr. 10, sector 2, Bucuresti.

Pentru mai multe informatii contacteaza echipa Azaris.ro - Pantofi Online la 0732 01 96 40 sau prin e-mail la contact@azaris.ro.

  
  
  
  

  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  

  
  

  
Instagram

Viziteaza magazinul Azaris.ro pe ShopMania